SUPPORT

Vi yder IT-support enten ad hoc, proaktivt eller som driftsstøtteaftale.

Skal vi ringe dig op?

Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Ring op
Samtykke til kommunkation og opbevaring af data. Læs mere her. *

Support og helpdesk
Hos Systemtech er helpdesken et vigtigt og fuldt ud integreret værktøj i vores arbejdsdag. Derfor er helpdesken med til at sikre dig en professionel, hurtig og effektiv behandling af alle dine sager. Her finder du praktiske informationer om, hvordan du opretter en sag i vores helpdesk.

Opret en sag i helpdesken
Send en mail til den e-mail-adresse, som passer til dit behov.

For generel assistance (ad-hoc konsulentopgaver): support@systemtech.dk

Ved driftsaftale: drift@systemtech.dk

Vi opretter gerne sagen for dig. Ring til supporten på +45 7030 0000

 

Et sagsnummer pr. sag
Vores helpdesk er bygget op om princippet et sagsnummer pr. sag/opgave. Derfor beder vi dig oprette to forskellige sager i helpdesken, hvis du har spørgsmål til to forskellige emner. På den måde kan vi tildele sagen til netop den medarbejder, som har spidskompetencer inden for det pågældende område.

Spørgsmål eller tilføjelser
Hvis du har spørgsmål eller tilføjelser til din sag, efter den er oprettet, er du meget velkommen til at besvare de respektive e-mails fra helpdesken med “Emnefeltet” intakt, således vi kan sikre, at dit svar ender ved den rette sag.